Category: News! | 2012-02-18 | 23:31:59

Selena bad Justin & Taylor om hjälp!


Hur sött! Både Justin och Taylor har framgångsrika vilt dofter - det är så trevligt att Selena kan gå till dom för hjälp med hennes debut doft.
Selena Gomez berättar för People att när hon fastnade under Processen att formulera sin första doft, frågade hon sin pojkvän Justin Bieber och vän Taylor Swift vad de gjorde med deras egna dofter, Someday och Wonderstruck. "Det är skönt att säga" jag är så förvirrad, vad ska jag göra? '", Säger Selena. "De har hjälpt mig, berättade vad de gjorde. Jag gjorde det lite annorlunda än dem, men det var gott. Jag kan inte vänta för folk att lukta på den. "
Selena är inte bara bra att dela erfarenheter omkring med vänner, hon delar också det med sina fans. Hennes fans röstade på de centrala toner i doften!
Kommer du prova Selenas parfym när den kommer ut ?
Hur sött! Både Justin och Taylor har framgångsrika dofter - det är så trevligt att Selena kan gå till dom för hjälp med hennes debut doft.
Selena Gomez berättar för People att när hon fastnade under Processen att formulera sin första doft, frågade hon sin pojkvän Justin Bieber och sin vän Taylor Swift vad de gjorde med deras egna dofter, Someday och Wonderstruck. "Det är skönt att säga" jag är så förvirrad, vad ska jag göra?", Säger Selena. "De har hjälpt mig, berättade vad de gjorde. Jag gjorde det lite annorlunda än dem, men det var gott. Jag kan inte vänta tills folk får lukta på den."

Selena delade inte bara erfarenheter omkring med vänner, utan hon delade också med sina fans. Hennes fans röstade på de centrala toner i doften!
Källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: