Category: Jelena | 2012-02-03 | 17:23:48

Justin Bieber och Selena Gomez gjort slut?


Justin Bieber och Selena Gomez har haft en episk roman, men en tweet från Selena nyligen har oroat fans att deras kärlek kan ha kommit till ett slut!, Hollywoodlife rapporter.
Selena tog till Twitter den 2:e februari och skrev , "Älska mig inte .." , tillsammans med ett foto av en blomma med alla kronbladen bort plockade.
Lyckligtvis tog Selena bort den oroande texten och skrev ett annat meddelande, som var: "Whoa .. Jag plockade bara några blommor med den här bruden. Le alla. "
Vi är glada att det inte finns några problem i paradiset - vissa fans blev oroliga!
Justin Bieber och Selena Gomez har haft en episk roman, men en tweet från Selena nyligen har oroat fans att deras kärlek kan ha kommit till ett slut!, Hollywoodlife rapporter.

Selena tog till Twitter den 2:e februari och skrev , "Älska mig inte .." , tillsammans med ett foto av en blomma med alla kronbladen bort plockade.

Lyckligtvis tog Selena bort den oroande texten och skrev ett annat meddelande, som var: "Whoa .. Jag plockade bara några blommor med den här bruden. Le alla. "

Vi är glada att det inte finns några problem i paradiset - vissa fans blev oroliga!


Postat av: salma

varför gör ni slut? när du och selena var tillsammas blir allid bra men nu det är inte

2012-03-27 @ 19:38:27
URL: http://justin bieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: