Category: Awards | 2012-12-07 | 17:44:14

Justin är inte nominerad för Grammy Awards 2013, Scooter är sur



Nomineringar för Grammy Awards 2013 har kommit ut i onsdags kväll. Och Justin är inte med på nominerings listan här är listan.

Justins högsta önskan just nu är att vinna en Grammy. Han har jobbat hårt på hans nya musik och har även släppt musiken som konkurrerar med artister som är nominerade, det är en chock att han inte är nominerad i en större kategori. Men för att muntra upp stämningen lite så är Carly Rae Jepsen nominerad för två grammys, hon blev upptäckt av fansen på grund av Justin.

Beliebers var inte glada, och inte heller Justins manager Scooter  Braun — han delar sina tankar i några kritiska twitter meddelanden. 

“först…gratulerar till @carlyraejepsen. tyckte du förtjänade den bästa nya artisten nomineringen, men stolt att Call Me Maybe fick 2 2 nomineringar. så stolt öve dig.”

“det andra….den här gången kommer det inte bli några svärord, inga ursäkter,Jag håller bara helt enkelt inte med. Ungen förtjänade det. Grammy styrelsen blåste bort det här. det svåraste att göra är en förändring, men tåget fortsätter, ungen levererade. Stort framgångsrikt album, utsåld turnee, och får mer fans världen över.. Den här gången förtjänade han att synas och jag har inte riktigt några snälla/ bra positiva saker att säga till er om erat val, jag håller inte med."

“så till alla dem som är nominerad.. ni förtjänar det. ni kämpade hårt och är värda det. jag känner bara att så gjorde JB också.

“Till hans fans…det ser ut som om vi kommer stanna här under lite längre. #BRINGIT

“Jag har mycket mer jag har att säga....Men jag kommer lämna det som det är. Grattis till alla som är nominrade inklusive vår egna Carly Rae Jepsen. Livet är långt, med mycket dalar och berg, men vi fortsätter att köra på, varje dag ger en ny erfarenhet. INGET BRA KOMMER LÄTT."



 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: