Category: News! | 2012-12-22 | 17:53:00

Frågan: Vad skulle du köpa till Justin i julklapp?

MTV News snackade med många beliebers, och frågade dem vad de skulle köpa till Justin Bieber i jul - med budget begränsningen "sky is the limit". Kolla in deras coola julklapps idéer för Justin:
"Jag skulle köpa Justin Bieber en riktigt fin bil, för han är mycket för bilar."-Adriana Cronin
"Jag skulle förmodligen köpa honom boxer-kalsonger, jag vet inte. Vad tycker killar om? "-Sofia Badalamenti
"En skräddarsydd iPhone, med mitt ansikte på."-Isabelle Clark
"Om jag var tvungen att bestämma det nu, så troligen en ny mobiltelefon eftersom han förmodligen måste ändra hans nummer hela tiden."-Andrew Provencher
"Jag skulle köpa mig själv och sätta mig i en låda, och ge den till honom."-Catherine Witkowski
"Jag skulle nog ta honom till en restaurang och sedan gå och se en film med honom."-Illeana Cohen
"Jag skulle ge honom en smekmånad ... som jag och han kunde tillbringa tillsammans."-Cyndie Funaro
"Jag skulle vilja köpa honom ett hus bredvid oss, så vi alltid kan vara nära honom."-Willa Neubauer
Videon kan du kolla in nedanför:

Get More: Music News


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: