Category: Bilder | 2012-12-16 | 19:53:00

Bilder: Justin och Ryan Beatty

Another picture of Justin and Ryan Beatty (from Ryan’s instagram @ryanbeatty)Justin posing with Ryan Beatty tonight!
Postat av: ellinor

Kan du tipsa om att jag kanske ska sälja min vip biljett om jag får bra bud säljer jag! :D 1 Emerald Vip biljett Säljer den för 2000 kr eller högstbjudande. I Emerald VIP ingår:

- Sittplats i högsta prisnivån A-sektion
- Exklusiv Justin Bieber VIP-merchandise
- En exklusiv Justin Bieber presentpåse
- Justin Bieber turnéprogram eller fotobok
- Ett limiterat Justin Bieber VIP-laminat med matchande band.
- En specialtryckt Justin Bieber konsertbiljett.

Svar: Självklart kan vi göra det ! ;) bara om vi kan få information till vart läsarna ska höra av sig om dem är intresserad? :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2012-12-16 @ 20:56:12
URL: http://mustikkaellinor.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: