Category: News! | 2012-08-18 | 17:55:13

Pratar om kändisskapet & om att hitta paparazzi i papperskorgen


Att vara en av de största stjärnorna i Hollywood är inte lätt. Kolla in vad Justin hade att säga om baksidan av hans fenomenala berömmelse via VIBE Mag.

På frågan "Vad betyder det egentligen att vara berömd?" så sa Justin: "I allmänhet kan berömmelse slita sönder dig, så du kan aldrig riktigt känna dig som om du är berömd. När folk börjar agera som att de är kända, det är då de börjar tappa det. "

Justin vägrar också att dela ut för många detaljer om hans privatliv eftersom han hade en gång hade en person som kampade utanför hans hus i en soptunna - bara för att få en bild.

"Jag gillar inte att ge ut för mycket personlig information om där jag bor och bilarna jag kör... Det finns många människor i världen som inte är goda människor och allt de behöver göra är lite efterforskningar och sedan kan de hitta mig..."

"Jag har haft människor som gömmer sig i soptunnor under hela natten för att få bilder på mig. Galna saker händer. Du kan inte ge ut för mycket personlig information."

- JustinDrewBieber

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: