Category: News! | 2012-08-26 | 16:15:28

Justin Bieber skickar Missy Franklin en gåva


Fyra stycken guldmedaljer och simningsfenomenet Missy Franklin berättar till Matt Lauer på Today Show att hon får gratis gåvor från sin favorit idol, Justin Bieber. Den 17-åriga tjejen från Colorado sa till TODAY:

"Han skickade mig ett stort omsorgsfullt paket, som var så häftigt. Jag gick hem och min mamma var så söt. Hon tog ut allt och ställde det på bordet, och jag hade t-shirts och CD-skivor och affischer och allt det där. "

Missy säger att hon ser fram emot JB:s stopp i Denver under hans kommande turné i januari: "Min vän köpte mig faktiskt biljetter till min födelsedag, så vi kommer att gå, och jag tror att vi förhoppningsvis kanske skulle kunna få backstage pass."

Detta är inte första gången som Justin skickade rekvisita till Franklin. Efter att hon vann sin första guldmedalj i slutet av förra månaden, twittrade han till henne: "Hörde att @FranklinMissy är ett fan av mig, nu är jag ett fan av henne också. Grattis till guldet! #Muchlove "och Franklin svarade: "Jag dog precis! Tack!"


-justindrewbieber


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: