Category: Jelena | 2012-04-29 | 12:52:21

Vad tycker Justin om Selenas parfym?


VAD TYCKER JUSTIN OM SELENAS PARFYM?
Är Biebs vild angående hennes nya parfym - eller tycker han att den stinker?
Justin Bieber och Selena Gomez är oskiljaktiga, men kan deras kärlek överleva debuten av hennes nya doft?
Selena, 19, talade till myStyle om sin självbetitlade doft, som kommer att debutera i maj - och det visar sig att hon redan har några superstjärnor till fans!
"[Justin] tycker om den mycket," sa hon. "Allt jag gör är inspirerad av något, oavsett om det är han, min familj eller mina fans. Det finns lite av mig i allt jag gör. [Även Taylor Swift] luktade på min parfym och älskade doften, vilket var enormt, eftersom det är bra att ha hennes godkännande."
-HollywoodLife
Är Biebs vild angående hennes nya parfym - eller tycker han att den stinker?

Justin Bieber och Selena Gomez är oskiljaktiga, men kan deras kärlek överleva debuten av hennes nya doft?

Selena, 19, talade till myStyle om sin självbetitlade doft, som kommer att debutera i maj - och det visar sig att hon redan har några superstjärnor till fans!

"[Justin] tycker om den mycket," sa hon. "Allt jag gör är inspirerad av något, oavsett om det är han, min familj eller mina fans. Det finns lite av mig i allt jag gör. [Även Taylor Swift] luktade på min parfym och älskade doften, vilket var enormt, eftersom det är bra att ha hennes godkännande."
-justindrewbieber



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: