Category: News! | 2012-04-23 | 22:06:04

Mike Posner: "Justin är en cool kille"


MIKE POSNER: "JUSTIN ÄR EN COOL KILLE"
"Boyfriend" skrivaren och producenten Mike Posner säger till MTV News att Bieber har vad som krävs för samarbeten med Lil Wayne och Drake, som båda gör framträdanden på den kanadensiska popstjärnans kommande album "Believe".
"Jag tror att vi alla har känt Justin sedan han var 13, och det är inte barnet jag var i studion med längre", sa Posner. "Han är en 18-åring. Han skateboardar med Lil Wayne och hänger med Lil Twist. Det är hans homeys. Och han lyssnar på hip-hop. Dessutom är han en riktigt cool kille. Han är inte en corny kille."
- PopDirt
"Boyfriend" skrivaren och producenten Mike Posner säger till MTV News att Bieber har vad som krävs för samarbeten med Lil Wayne och Drake, som båda gör framträdanden på den kanadensiska popstjärnans kommande album "Believe".

"Jag tror att vi alla har känt Justin sedan han var 13, och det är inte barnet jag var i studion med längre", sa Posner. "Han är en 18-åring. Han skateboardar med Lil Wayne och hänger med Lil Twist. Det är hans homeys. Och han lyssnar på hip-hop. Dessutom är han en riktigt cool kille. Han är inte en corny kille."

-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: