Category: News! | 2012-04-11 | 00:11:30

Justin ställer upp för Cody Simpson:


Justin hade en intervju med radioprogrammet Johnjay och Rich på morgonen för att främja sitt kommande album, Believe. Men innan Justin ens kunde börja prata om sitt nya sound, frågade hosten: "Hörde jag detta rätt, har du Cody Simpson på din nya CD? Okej bra, Du skulle inte vilja ha honom. "Kan du säga," Drama! "
Justin var rent utav en gentleman som stod upp för sin nya vän. Du kan lyssna på intervjun HÄR.
När Popstar! chattade med Cody på hans Radio Disney intervju tidigare i veckan, sade han: "Det är coolt att Justin stod upp för mig, jag tror något som människor börjar se är att alla i den nya generationen ger all kärlek och stödjer en och en annan.. Justin och jag har en bra relation just nu. Han har varit en otroligt uppmuntran till vad jag gör, och självklart visades det i intervjun att han inte kommer att vidta några BS från människor om vänner och kollegor."
Justin hade en intervju med radioprogrammet Johnjay och Rich på morgonen för att främja sitt kommande album, Believe. Men innan Justin ens kunde börja prata om sitt nya sound, frågade hosten: "Hörde jag detta rätt, har du Cody Simpson på din nya CD? Okej bra, Du skulle inte vilja ha honom. "Kan du säga," Drama! "
Justin var rent utav en gentleman som stod upp för sin nya vän. 

När Popstar! chattade med Cody på hans Radio Disney intervju tidigare i veckan, sade han: "Det är coolt att Justin stod upp för mig, jag tror något som människor börjar se är att alla i den nya generationen ger all kärlek och stödjer en och en annan.. Justin och jag har en bra relation just nu. Han har varit en otroligt uppmuntran till vad jag gör, och självklart visades det i intervjun att han inte kommer att vidta några BS från människor om vänner och kollegor."
källa

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: