Category: News! | 2012-04-13 | 15:49:54

Justin: "Jag var mobbad"


Medan han pratar om en dokumentär med titeln Bully till Showbiz Tonight, avslöjade han att han var ett offer för mobbning innan han blev berömd och bekände:
"Jag var mobbad. De flesta människor har någon gång under sin livstid blivit mobbade. Jag tycker det är dags för en förändring. Många gånger låter rektor det gå förbi, lärare låter det gå, andra elever bara låter det gå. "
"Jag tror Bully är kraftfull och kan bidra till att förändra en hel del liv. Om du är en åskådare så berätta det för någon eftersom många gånger, pratar man inte om det, och sedan slutar det med att man håller allt inne, och det gör bara ännu mer ont ."
- Showbiz Tonight
Medan han pratar om en dokumentär med titeln Bully till Showbiz Tonight, avslöjade han att han var ett offer för mobbning innan han blev berömd och bekände:

"Jag var mobbad. De flesta människor har någon gång under sin livstid blivit mobbade. Jag tycker det är dags för en förändring. Många gånger låter rektor det gå förbi, lärare låter det gå, andra elever bara låter det gå. "

"Jag tror Bully är kraftfull och kan bidra till att förändra en hel del liv. Om du är en åskådare så berätta det för någon eftersom många gånger, pratar man inte om det, och sedan slutar det med att man håller allt inne, och det gör bara ännu mer ont ."
- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: