Category: News! | 2012-04-13 | 16:29:06

Justin imponerade på Carly Rae Jepsen:


JustinBieberöveraskadeCarlyRaeJepsenmedsinalåtskrivningsförmågor
NärCarlypratademedfansviaMTV'stwitterchat,sadeCarly:
-"Justinärextremtbegåvad-ochjagmenar,naturligtvisärdetganskavälkänt-menpåettsättsomjagintevisste.Jagvissteatthansjöng,jagvissteatthanspersonlighetsmittades,jagvissteatthandansade,menjagvissteinteatthanvarenstarklåtskrivare,ochminförstaintroduktiontillhonomvarfaktisktihansstudioochhanspeladeettparlåtarförmigsomhanhadeskrivit,ochjagvarverkligenimponeradochjagvarsåglad,eftersomjagverkligen,verkligengilladehonom."
Justin Bieber överaskade Carly Rae Jepsen med sina låtskrivnings förmågor
När Carly pratade med fans via MTV's twitter chat, sade Carly:

- "Justin är extremt begåvad - och jag menar, naturligtvis är det ganska väl känt - men på ett sätt som jag inte visste. Jag visste att han sjöng, jag visste att hans personlighet smittades, jag visste att han dansade, men jag visste inte att han var en stark låtskrivare, och min första introduktion till honom var faktiskt i hans studio och han spelade ett par låtar för mig som han hade skrivit, och jag var verkligen imponerad och jag var så glad, eftersom jag verkligen, verkligen gillade honom."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: