Category: News! | 2012-04-25 | 21:54:00

Justin har skrivit en låt om Mariah:


SKRIVER EN LÅT OM BEBIS DRAMAT MED YEATER
Justin Bieber har skrivit en låt om Mariah Yeater, en kvinna som sensationellt anklagat Justin vara son till hennes barn förra året. Bebis dramat blev rubriker i november (2011) när Mariah Yeater falskt påstod att Bieber hade varit med henne backstage på en av hans konserter i Los Angeles 2010.
Justin berättar till brittiska tidningen Heat: "Jag kommer prata om allt jag går igenom. Jag har skrivit en låt om hela situationen med den där tjejen som sa att hon hade mitt barn - Mariah Yeater. Jag har skrivit om min mamma, massor av saker jag går igenom. "
Justin Bieber har skrivit en låt om Mariah Yeater, en kvinna som sensationellt anklagat Justin vara son till hennes barn förra året. Bebis dramat blev rubriker i november (2011) när Mariah Yeater falskt påstod att Bieber hade varit med henne backstage på en av hans konserter i Los Angeles 2010. 

Justin berättar till brittiska tidningen Heat: "Jag kommer prata om allt jag går igenom. Jag har skrivit en låt om hela situationen med den där tjejen som sa att hon hade mitt barn - Mariah Yeater. Jag har skrivit om min mamma, massor av saker jag går igenom. " 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: