Category: News! | 2012-04-21 | 13:29:14

Justin Bieber Men In Black 2 Cameo


JUSTIN BIEBER MEN IN BLACK 3 CAMEO ROLL
Filmregissören Barry Sonnenfeld har bekräftat att Justin Bieber och Lady Gaga kommer göra cameos (= en mycket kort men slående roll som en aktör i en dramatisk produktion) i Men in Black 3.
Sonnenfeld berättade till Collider.com: "Utmaningen är att få tag på kändisar som är kända... i den första filmen vet jag att vi hade Steven Spielberg, Danny DeVito, George Lucas, Sylvester Stallone, Isaac Mizrahi, min lilla dotter."
"Jag kan inte minnas vilka vi hade i den andra men i denna kommer det finnas några personer som du kommer se i övervaknings nämden, inklusive Lady Gaga, Tim Burton, som troligen vet mer om utomjordingar än vad jag gör, och låt oss se vilka andra... Justin Bieber. "
Men in Black 3 kommer släppas den 25 maj 2012 där Will Smith, Tommy Lee Jones, Josh Brolin, Alice Eve, Nicole Scherzinger och många fler kommer vara med.
- JustinBieberZone
Filmregissören Barry Sonnenfeld har bekräftat att Justin Bieber och Lady Gaga kommer göra cameos (= en mycket kort men slående roll som en aktör i en dramatisk produktion) i Men in Black 3. 

Sonnenfeld berättade till Collider.com: "Utmaningen är att få tag på kändisar som är kända... i den första filmen vet jag att vi hade Steven Spielberg, Danny DeVito, George Lucas, Sylvester Stallone, Isaac Mizrahi, min lilla dotter."

Jag kan inte minnas vilka vi hade i den andra men i denna kommer det finnas några personer som du kommer se i övervaknings nämden, inklusive Lady Gaga, Tim Burton, som troligen vet mer om utomjordingar än vad jag gör, och låt oss se vilka andra... Justin Bieber. " 

Men in Black 3 kommer släppas den 25 maj 2012 där Will Smith, Tommy Lee Jones, Josh Brolin, Alice Eve, Nicole Scherzinger och många fler kommer vara med.
- Justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: