Category: Intervjuer | 2012-04-14 | 17:34:16

Hela intervjun för Seventeen Magazine


17: Alla är så intresserade av ditt privatliv, speciellt din relation med Selena. En hel del av dina fans godkänner det inte..
JB: Alla har haters, så du måste alltid ta itu med det negativa och tänka positivt om det. Jag tycker inte att det är trevligt, jag vill hellre att de ska vara trevligt, men i slutet av dagen kan jag inte låta det påverka mig.
17: Du har planerat några fantastiska dejter för Selena - Vem har lärt dig att vara så romantiskt?
JB: Jag försöker bara göra henne glad, det är allt. Jag tycker det är viktigt att alla kvinnor känner att de är prinsessor eftersom varje flicka är en prinsessa, jag menar allvar.
17: Will.I.am sa att han tycker att det är viktigt för människor att uppleva heartbreak så de kommer att ha något att sjunga om. Vad tycker du?
JB: Jag har inte gått igenom det så jag vet inte riktigt vad det handlar om. Jag tror inte att någon vill gå igenom heartbreak. Jag har inte varit i den djupa plats ännu, men jag letar fortfarande. Jag lär mig fortfarande varje dag.
17: Är det möjligt att du och Selena någonsin kommer spela in musik tillsammans?
JB: Ja. Jag älskar hennes musik, så kanske vi kommer samarbeta.
17: Det måste finnas så många människor som vill vara omkring dig nu - hur vet du vilka dina riktiga vänner är?
JB: Jag låter inte någon komma nära mig. Jag rockar bara med mina gamla vänner, Ryan och Chaz. Jag är nöjd med de vänner som jag har.
17: Du har köpt din vän Ryan en bil i julklapp. Vad inspirerade dig till det?
JB: Ryan har varit min bästa vän sedan jag var riktigt liten. Han fick precis sin licens, och han hade inte en bil att köra. Han kan köra sina föräldrars bil ibland, men de är på jobbet när han är i skolan, så jag skaffade honom en Mustang cabriolet så att han kan rocka ut i skolan.
17: Känner du dig någonsin skyldig över din framgång i förhållande till vad dina vänner har?
JB: Nej, aldrig. Och det är coolt att de aldrig får mig att känna så där. De är stolta över mig. De är aldrig avundsjuka, de är glada för mig.
17: Låt oss prata om ditt hår - du har förändrat det en hel del på sistone. Finns det en anledning till att byta den?
JB: Nej, jag vill bara kunna klippa någonting och egentligen inte bry mig - oavsett om det är långt eller kort, buzzed eller med vax i. Jag tänker inte bara vara känd för mitt hår.
17: Hur är detta nya album annorlunda för dig?
JB: Jag vill få min publik att växa och ha fler människor som lyssnar på min musik, som kanske inte har lyssnat på den innan, så det är en typ av mitt mål. Men jag vill fortfarande att de människor som lyssnade till mitt senaste album ska lyssna på här. Du vill aldrig förlora fans, bara skaffa fler.
17: Det är bra fakta.
JB: Många gånger, när artister blir äldre, förlorar de sina yngre fans eftersom de bara försöker att få äldre fans. Men om du försöker göra bra musik, då du försöker blidka alla. Jag vill bara göra musik som är bra för alla.
-Seventeen Magazine
17: Alla är så intresserade av ditt privatliv, speciellt din relation med Selena. En hel del av dina fans godkänner det inte..
JB: Alla har haters, så du måste alltid ta itu med det negativa och tänka positivt om det. Jag tycker inte att det är trevligt, jag vill hellre att de ska vara trevligt, men i slutet av dagen kan jag inte låta det påverka mig.

17: Du har planerat några fantastiska dejter för Selena - Vem har lärt dig att vara så romantiskt?
JB: Jag försöker bara göra henne glad, det är allt. Jag tycker det är viktigt att alla kvinnor känner att de är prinsessor eftersom varje flicka är en prinsessa, jag menar allvar.

17: Will.I.am sa att han tycker att det är viktigt för människor att uppleva heartbreak så de kommer att ha något att sjunga om. Vad tycker du?
JB: Jag har inte gått igenom det så jag vet inte riktigt vad det handlar om. Jag tror inte att någon vill gå igenom heartbreak. Jag har inte varit i den djupa plats ännu, men jag letar fortfarande. Jag lär mig fortfarande varje dag.

17: Är det möjligt att du och Selena någonsin kommer spela in musik tillsammans?
JB: Ja. Jag älskar hennes musik, så kanske vi kommer samarbeta.

17: Det måste finnas så många människor som vill vara omkring dig nu - hur vet du vilka dina riktiga vänner är?
JB: Jag låter inte någon komma nära mig. Jag rockar bara med mina gamla vänner, Ryan och Chaz. Jag är nöjd med de vänner som jag har.

17: Du har köpt din vän Ryan en bil i julklapp. Vad inspirerade dig till det?
JB: Ryan har varit min bästa vän sedan jag var riktigt liten. Han fick precis sin licens, och han hade inte en bil att köra. Han kan köra sina föräldrars bil ibland, men de är på jobbet när han är i skolan, så jag skaffade honom en Mustang cabriolet så att han kan rocka ut i skolan.

17: Känner du dig någonsin skyldig över din framgång i förhållande till vad dina vänner har?
JB: Nej, aldrig. Och det är coolt att de aldrig får mig att känna så där. De är stolta över mig. De är aldrig avundsjuka, de är glada för mig.

17: Låt oss prata om ditt hår - du har förändrat det en hel del på sistone. Finns det en anledning till att byta den?
JB: Nej, jag vill bara kunna klippa någonting och egentligen inte bry mig - oavsett om det är långt eller kort, buzzed eller med vax i. Jag tänker inte bara vara känd för mitt hår.

17: Hur är detta nya album annorlunda för dig?
JB: Jag vill få min publik att växa och ha fler människor som lyssnar på min musik, som kanske inte har lyssnat på den innan, så det är en typ av mitt mål. Men jag vill fortfarande att de människor som lyssnade till mitt senaste album ska lyssna på här. Du vill aldrig förlora fans, bara skaffa fler.

17: Det är bra fakta.
JB: Många gånger, när artister blir äldre, förlorar de sina yngre fans eftersom de bara försöker att få äldre fans. Men om du försöker göra bra musik, då du försöker blidka alla. Jag vill bara göra musik som är bra för alla.
-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: