Category: News! | 2012-04-18 | 18:33:18

Bubba Watson : "Justin och Selena gratulerade mig"


BUBBA WATSON: "JUSTIN OCH SELENA GRATULERADE MIG"
Masters champ Bubba Watson är BFF med Justin Bieber. Bubba berättade till E!News under kvällen till Tebow's årliga välgörenhets golf spelning på TPC Sawgrass,
"Justin Bieber är den enda personen som jag pratade med i telefon den kvällen efter att jag vann. Han ringde mig och jag pratade med honom på telefon och han och Selena gratulerade mig. Det var en stor ära att de både ringade mig och ville prata med mig."
Masters champ Bubba Watson är BFF med Justin Bieber. Bubba berättade till E!News under kvällen till Tebow's årliga välgörenhets golf spelning på TPC Sawgrass,

"Justin Bieber är den enda personen som jag pratade med i telefon den kvällen efter att jag vann. Han ringde mig och jag pratade med honom på telefon och han och Selena gratulerade mig. Det var en stor ära att de både ringade mig och ville prata med mig."
-justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: