Category: News! | 2012-04-21 | 13:16:27

Avslöjar: "Jag bär bara boxers när jag ska sova"


AVSLÖJAR: "JAG BÄR BARA BOXERS NÄR JAG SKA SOVA"
Vi kan dö lyckliga nu när vi vet svaret på denna heta fråga om Justin Bieber's underbyxor! Glöm pyjamas! Justin Bieber tycker om att ta av sig kläderna när han sover, eller det var åtminstone vad han medgav under en berätta-allt intervjun den 19 april.
"Jag sover i mina boxershorts och ingen tröja," sa den 18-åriga popstjärnan till den australiska radiokanalen Nova 96,9 och skrattade lite.
Det borde egentligen inte komma som någon överraskning till en äkta beliebers, eftersom Justin älskar att visa upp sina underkläder när han går omkring.
- Hollywoodlife
Vi kan dö lyckliga nu när vi vet svaret på denna heta fråga om Justin Bieber's underbyxor! Glöm pyjamas! Justin Bieber tycker om att ta av sig kläderna när han sover, eller det var åtminstone vad han medgav under en berätta-allt intervjun den 19 april. 

"Jag sover i mina boxershorts och ingen tröja," sa den 18-åriga popstjärnan till den australiska radiokanalen Nova 96,9 och skrattade lite. 

Det borde egentligen inte komma som någon överraskning till en äkta beliebers, eftersom Justin älskar att visa upp sina underkläder när han går omkring.
- justindrewbieber

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: