Category: Övrigt | 2011-09-14 | 18:49:56

Justin Bieber: “I was a Bad Kid, Teachers were MEAN to me”

Justin har sagt att han var ett dåligt barn och kommer inte att gå på "college". - rapporter SugarScape.com.
dock justin's motivering är inte vad du förväntar dig. Det är inte för att han redan har en enormt framgångsrik karriär utan för att han faktiskt inte gillade skolan i första hand.
Frågan om vad Justin tyckte om skolan? Justin svarade:
"Det var många lärare som var elaka mot mig ... lärare var elaka mot mig, om du kan tro det."
Justin har sagt att han var ett dåligt barn och kommer inte att gå på "college". - rapporter SugarScape.com.
dock justin's motivering är inte vad du förväntar dig. Det är inte för att han redan har en enormt framgångsrik karriär utan för att han faktiskt inte gillade skolan i första hand.
Frågan om vad Justin tyckte om skolan? Justin svarade:
"Det var många lärare som var elaka mot mig ... lärare var elaka mot mig, om du kan tro det."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: