Category: Övrigt | 2011-10-26 | 12:45:00

Selena och Justin adopterade en hund valp tillsammans!

Selena Gomez Puppy
Hollywoods hetaste unga par,  Selena Gomez  och  Justin Bieber , (Justena? LOLZ!) har antagit en valp!
De räddade valpen,  Baylor , från en kvinnojour i Winnipeg.
Han har redan en integrerad del av familjen, hjälpa henne att må bättre efter att hon blev sjuk på turné. Hon twittrade:
"Efter 12 timmar av medicin, te, 1374 burkar soppa och kräks rätt när jag stiger av scenen slutar min kväll med Baylor titta vänner är perfekt.
Jag kan inte tacka dig nog London för ikväll Jag är så ledsen att jag var sjuk. Jag älskar er så mycket. "
Selena och Justin kommer att behöva se till att få lite tid för sin nya familjemedlem, mellan turerna och konstant göra ute.
Källa: PerezHilton
Hollywoods hetaste unga par,  Selena Gomez  och  Justin Bieber har adopterat en valp!
De räddade valpen, Baylor, från en kvinnojour i Winnipeg.
Han har redan en integrerad del av familjen att hjälpa henne att må bättre efter att hon blev sjuk på turnén.
Hon twittrade:
“After 12 hours of medicine, tea, 1374 cans of soup and throwing up right when I get off stage ending my night with Baylor watching friends is perfect.

I can’t thank you enough London for tonight I’m so sorry I was sick. I love you guys so much.”
Selena och Justin kommer att behöva se till att få lite tid för sin nya familjemedlem, mellan turerna och deras stressade liv.
Källa: PerezHilton
image description

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: