Category: Intervjuer | 2011-10-21 | 18:03:08

Justins nya album "BELIEVE" är inspirerat av Timberlake!

Justin berättar om hans kommande album "Believe" som kommer att släppas under 2012. Under sina intervjuer med MTV News, sade Justin:
"Jag försöker skapa ett nytt sound som folk inte riktigt är vana vid att höra, så det kanske låter konstigt i början, men det kommer att bli när Justin Timberlake gjorde."
"Det var ett nytt ljud - akustisk gitarr över hårda trummor. Jag vill hitta något som kommer att passa mig och mina fans kommer att älska och äldre kommer att gilla och yngre personer kommer att gilla.
Läs: Justin Timberlake ger Bieber råd!
"Men jag försöker alltid hålla mitt kärna fanbase, eftersom de unga är det som gör allting cool. Gamla människor ser till ungdomar, så att försöka hålla alla nöjda. "
Justin medgav också att han är en perfektionist och planerar att spela in så många låtar som han kan tills han finner en slutlig 15 låtar som han älskar.
Han förklarade: "Det är nästan dags för mitt nästa album, så då börjar allt om igen. Vi har redan börjat jobba på det, men vi kommer att gå i varje dag och arbeta med nya människor och försöker hitta det bästa ljudet, eftersom jag kommer att spela olika stilar, olika saker tills jag hittar en fast 15 låtar som jag älskar. Jag kommer att spela så många låtar som jag kan. "
Justin berättade om hans kommande album "Believe" som kommer att släppas under 2012.
Under hans intervju med MTV News, sade Justin:

“I’m trying to create a new sound that people aren’t really used to hearing, so it might sound weird at first, but it’s going to be like when Justin Timberlake did.”

“It was a new sound – acoustic guitar over hard drums. I want to find something that’s going to suit me and my fans are going to love and older people will like and younger people will like.

“But I’m always trying to keep my core fanbase, because the young people are what make everything cool. Old people look to young people, so trying to keep everyone happy.”

Justin medgav också att han är en perfektionist och planerar att spela in så många låtar som han kan tills han finner den sista låten som han älskar.
Han förklarde: “It’s almost time for my next album, so then everything starts over again. We’ve already started working on it, but we’re going to be going in every day and working with new people and trying to find the best sound, because I’m going to be recording different styles, different things until I find a solid 15 songs that I love. I’m going to be recording as many songs as I possibly can.”
image description

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: