Category: Intervjuer | 2011-10-20 | 17:58:39

Justin vill att hans jul album "UnderTheMistletoe" ska bli ihågkommet!

Under sin intervju med MTV News, medgav Justin Bieber att han är glad över att ha så bra samarbeten med Mariah Carey och Boyz II Men på albumet " under misteln "eftersom de verkligen hjälpa honom att göra den nya musiken bra.
"Jag älskar Boyz II Men julskiva, jag älskar Mariah Careys julalbum, och lyckligtvis nog, fick jag dem båda på mitt album, så det var fantastiskt."
"Jag ville göra en julskiva att alla skulle komma ihåg. Det är album som folk kommer ihåg, så att få dem att kunna samarbeta med mig var otroligt. "JB sa.
Under hans intervju med MTV News, medgav Justin Bieber att han är glad över att ha så bra samarbeten med Mariah Carey och Boyz II Men på albumet "under the mistletoe"eftersom de vill verkligen hjälpa honom att göra den nya musiken bra.

“I love Boyz II Men’s Christmas album, I love Mariah Carey’s Christmas album, and luckily enough, I got them both on my album, So that was amazing.

“I wanted to make a Christmas album that everyone would remember. Those are albums that people remember, so to have them be able to collaborate with me was incredible.” - sa JB.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: