Category: Övrigt | 2011-10-09 | 21:14:21

Justin är förälskad i Selena, men de har Inga planer på att flytta ihop

Justin har dejtat Selena Gomez sedan februari 2011 och säger att han helt har fallit för henne, rapporterade Ny tidning.
"Jag skulle inte vara med någon om jag inte var kär", sade han.
Justin säger att han är attraherad av Selena eftersom hon är het men han har också lagt till de delar en anslutning på grund av deras liknande familjebakgrund.
"Alla kan se att hon är het och det är bra, men det finns så mycket mer för henne än så. Hon får mig att skratta och hon står ut med mina practical jokes. Hon har riktigt starka familjevärderingar också. Vi var båda upp av våra mammor i hushåll med ensamstående föräldrar, och det har gett oss en hel del av samma familj värden i livet ", sa han.
Även om det går bra för Jelena, insisterar Bieber de har inga planer på att flytta ihop eftersom deras hektiska karriärer menar att de aldrig vet var de kommer att bli.
"Just nu är vi så upptagna, det är ganska mycket hotellrum för mig under större delen av året. Hon kunde vara en del av världen och jag kunde vara i andra, "Bieber sa.
"Vi är bara ett ungt par som njuter av att tillbringa tid med varandra. Men vi båda tog ledigt förra månaden och det var bara riktigt coolt att kunna spendera tid tillsammans och bara göra vanliga saker som att gå till stranden och äta middag tillsammans, "tillade han.
Justin har dejtat Selena Gomez sedan februari 2011 och säger att han har fallit för henne, rapporterade New Magazine.
"Jag skulle inte vara med någon om jag inte var kär", sade han.
Justin säger att han är attraherad av Selena eftersom hon är het men han har också sagt att det är på grund av deras liknande familjebakgrund.
"Alla kan se att hon är het och det är bra, men det finns så mycket mer om henne. Hon får mig att skratta och hon står ut med mina patetiska skämt.
Hon har också riktigt starka familjevärderingar .
Vi båda växte upp med ensamstående föräldrar, och det har gett oss en hel del av samma familj värden i livet ", sa han.
Även om det går bra för Jelena, insisterar Bieber att de har inga planer på att flytta ihop eftersom deras hektiska karriärer menar att de aldrig vet var de kommer att vara någonstans.
"Just nu är vi så upptagna, det är ganska mycket hotellrum för mig under större delen av året.
Hon kunde vara i en del av världen och jag kunde vara i den andra, " sa Bieber.
"Vi är bara ett ungt par som njuter av att tillbringa tid med varandra.
Men vi båda tog ledigt förra månaden och det var bara riktigt coolt att kunna spendera tid tillsammans och bara göra vanliga saker som att gå till stranden och äta middag tillsammans "tillade han.
image description

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: