Category: Övrigt | 2011-10-08 | 12:31:44

Brasilianska Playboy tjejen "Watermelon Woman" vill träffa Justin!

26-årig brasilianska Playboy tjej Renata Frisson, whos mest känd som "VATTENMELON kvinna" vill träffa Justin så illa.
"Jag gillar några andra artister, men jag är fan av Justin. Jag vill verkligen träffa honom här i Brasilien. Jag skulle göra vad som helst för att komma ansikte mot ansikte. Jag vill känna honom personligen. "Ms.MELON berättade lokala platsen, ego.
26-årig brasilianska Playboy tjejen Renata Frisson, som är mest känd som "watermelon Woman" vill träffa Justin.
"Jag gillar några andra artister, men jag är ett fan av Justin. Jag vill verkligen träffa honom här i Brasilien. Jag skulle göra vad som helst för att komma ansikte mot ansikte. Jag vill känna honom personligen. "Ms.MELON berättade lokala platsen, ego.
Enligt Renata började en kärlek till Justin Bieber år 2009, då JB släppte sitt första album, "My World" 2009.
"Jag är galen i honom sedan hans tidiga karriär. Det är vackert. Jag älskar hans musik men min favorit är "Love me". Sade hon.
Watermelon Woman avslöjade också att hon skulle göra vad som helst för att få träffa Justin. "Jag skulle göra vad som helst för att komma ansikte mot ansikte med honom. Min idé är att hoppa från en fallskärm i den pool på hans hotell. "
image description

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: