Category: Övrigt | 2011-10-20 | 18:35:47

Adele har Bieber Fever

Justin och Adele på VMAs 2011
Brittiska sångerskan Adele fick Bieber feber. Adele träffade Justin på VMAs  i augusti i år och föll för hans charm omedelbart.
Nyligen Adele säger till The Sun: "Jag är en Bieber needer. Jag träffade honom och han var väldigt söt. Om jag var 14 eller 15 tror jag att jag skulle vara bra på det. Jag skulle komma på det. "
Adele fortsatte: "Min 10-åriga kusin fantasier honom och jag vill verkligen inte till fancy samma person hon gör. Det är nog olagligt för mig att fantasi honom ändå! Men han är att ta över världen. "
Brittiska sångerskan Adele fick Bieber feber.
Adele träffade Justin på VMA's i augusti i år och föll för hans charm omedelbart.
Nyligen sa Adele till The Sun: “I am a Bieber needer. I met him and he was very sweet. If I was 14 or 15 I think I would be well on it. I’d get on it.”
Adele fortsatte: ”My 10-year-old cousin fancies him and I don’t really want to fancy the same person she does. It’s probably illegal for me to fancy him anyway! But he’s taking over the world.”

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: