Category: Övrigt | 2011-11-06 | 13:19:15

Justin vann en utmärkelse för hans välgörenhetsarbete!

Tidig vinnare: Justin får en utmärkelse för sitt välgörenhetsarbete på MTV Voices Award middag på MTV EMA.
Justin twittrade:
"just fått mitt första EMA i år ... fick utmärkelsen för vår välgörenhet. Jag säger VÅR eftersom vi gör det tillsammans. "
Glöm inte att titta på Justin utföra på EMA Nov6, på MTV!
Justin har fått en utmärkelse för hans välgörenhetsarbete på MTV Voices Award middag på MTV EMA.

Justin twittrade:
"just fått min första EMA i år ... fick utmärkelsen för vårt välgörenhets arbete.
Jag säger VÅRT eftersom vi gör det tillsammans. "

btw glöm inte att titta på EMA ikväll klockan 21:00 på MTV.
image description

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: