Category: Övrigt | 2011-11-01 | 12:13:49

Justin litar inte på nya människor eller nya vänner.

Justin är verkligen att ha tillit frågor . Han har kämpat för att göra några nya vänner sedan stiga till berömmelse som han inte kan förmå sig att lita på någon utanför sin "cirklar".
Justin avslöjar att han har en liten grupp av vänner har han känt sedan barndomen, men som inte låter sig komma nära någon annan.
"Jag vet inte riktigt låta någon i min cirkel. Jag litar inte riktigt på en massa människor, vilket är sorgligt. Men jag liksom hålla människor jag växte upp med nära mig. "Han berättar för Access Hollywood.
Justin har kämpat för att få några nya vänner sedan han blev känd.
Han kan inte förmå sig att lita på någon utanför hans "cirklar".
Justin avslöjar att han har en liten grupp av vänner som han har känt sedan barndomen, men han låter sig inte komma nära någon annan.

“I don’t really let anyone in my circle. I don’t really trust a lot of people, which is sad. But I kind of keep the people I grew up with close to me.” berättade han för Access Hollywood.
image description

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: