Category: News! | 2011-11-15 | 18:52:10

Justin Bieber vill inte träffa Mariah Yeater!

Justin har lämnat bedövad av Mariah Yeater stämningsansökan där hon har anklagat honom för att vara pappa på hennes 4-månader gamla son och han insisterar på att han är redo att ta ett DNA-test för att bevisa att han inte är den tot moderbolag, rapporter contactmusic.com
Justin sa: "Allt det här sköts av min juridiska team. Men om de vill att jag ska (ta ett faderskapstest) kommer jag. "
Justin betonar också att han inte skulle "avfall" sin tid mötet Yeater ansikte mot ansikte och tror hon har fabricerat hennes krav på uppmärksamhet.
På frågan vad han skulle säga till Mariah om han kunde träffa henne, sade han till brittiska Star magazine: "Ingenting, skulle jag inte slösa min tid. Jag antar (hon har gjort detta) för uppmärksamhet, men det är inte något jag är intresserad av dessa människor inte är värda min tanke eller tid. "
När Bieber - som anklagas för att ha sex med fläkten den 25 oktober 2010 efter ett framträdande på Los Angeles Staples Center - visat sig inte vara barnets far han insisterar Yeater kommer att se ut som en idiot.
Mariah Yeater och hennes bilder Baby.
På frågan om huruvida han är orolig hans rykte skadas av Yeater påståenden, sade han: "Inte alls. När dessa människor lögner så småningom utsätts för, är det dem som hamnar ser dåligt inte konstnärerna. Mina fans som alltid varit stor. Jag kan verkligen inte någonsin tacka dem nog för allt stöd de alltid visa mig. Jag verkligen tror att jag har de bästa fansen i världen - jag kunde inte be om någonting mer ".
Justin har lämnat överväldigt av Mariah Yeaters stämningsansökan där hon har anklagat honom för att vara pappan till hennes 4-månaders gamla son och han insisterar att han är redo att ta ett DNA-test för att bevisa att han inte är fadern, rapporterade contactmusic.com

Justin sa: "Allt det här sköts av mitt juridiska team. Men om de vill att jag ska ta ett faderskapstest, så kommer jag att göra det."

Justin insisterar också att han inte skulle "slösa" sin tid att träffa Yeater ansikte mot ansikte och tror hon har fabricerat hennes krav på uppmärksamhet.

När han blev frågad om vad han skulle säga till Mariah om han kunde träffa henne, sade han till brittiska Star magazine: "Ingenting, jag skulle inte slösa min tid. Jag antar att hon har gjort detta för uppmärksamhet, men det är inte något jag är intresserad av. Dessa människor är inte värd min tanke eller tid."

När Bieber - som anklagas för att ha haft sex med fanet den 25 oktober 2010 efter ett framträdande på Los Angeles Staples Center - om det visar sig att han inte är barnets far insisterar han att Yeater kommer att se ut som en idiot.

På frågan om huruvida han är orolig för hans rykte som har skadas av Yeaters påståenden, sade han: "Inte alls. När dessa människors lögner så småningom är utställda, är det dem som ser dåliga ut inte konstnärerna. Mina fans, som alltid, har varit bra. Jag kan verkligen inte tacka dem nog för allt stöd de alltid har visat mig. Jag tycker verkligen att jag har de bästa fansen i världen - jag kan inte be om någonting mer".
Postat av: Anonym

skulle han ta testet när han kom tillbaka till USA?

2011-11-15 @ 20:05:00

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: