Category: Jelena | 2011-05-09 | 16:54:44

Kolla bilden!!

Kvalitén är ju sådär! Men grejer var att hon gör samma grejer på Justin som hon gjorde med Taylor...
Jelena existerar inte.
Postat av: Emma

Ursäkta mig men jag blir väldigt irriterad på att ni tror att jelena inte existerar. DET GÖR DET! visst alla får tycka vad de vill om det , men om man är en riktig beliber tycker jag att man ska stötta justin ist för att säga att han inte är ihop med selena och att deras relation är fake. De har själva gått ut med att de är ihop!!!!

jag tycker mkt om er blogg men jag blir så förbanad när ni skriver så. Och egentligen, vad tjänar justin på att ha ett fake förhållande? ABSOLUT INGET! Så slute skriva att jelena är fake och börja lev med att ni aldrig kommer vara tillsammans med justin, han har redan selena.



Äkta beliber.

2011-05-09 @ 21:08:47
Postat av: seleenators biggest fan

bara en fråga om Jelena är fake vrf finns det bilder på henne och justin som inte finns på henne och taylor? tänk efter lite innan ni skriver sånt här, tänk efter har inte du gjort så med dina pojkvänner va, man kramas och håller händer och är på varandra.. så man gör samma på alla... det är så himla löjligt detta...jag har gjort precis samma med mina pojkvänner så för **** respektera selena istället för att kalla henne fake..

2011-05-09 @ 22:50:16
Postat av: shayla

hej asså tänk lite jag följer er blogg och älskar den men att ni skriver att jelena är fake och att hon göra samma som på taylor som på justin... asså det gör man ju man håller händer, kramas och går ut. tyvärr är det bara så de är kändisar och alla gamla bilder från andra förhållande dyker upp.... Selena kysste aldrig taylor det gör hon med justin och öppet dessutom så snälla ta tillbaka det.. håller med Emma stötta justin istället om du är en riktig belieber vilket jag vet att ni är så snälla skriv inte sånt här.

2011-05-09 @ 23:30:04
Postat av: alex

hej fölljer er blogg tkr den är jätte bra men om jelen är fake kolla på alla andra bilder med selena. hon gör precis samma sak med sina motspelare i wowp speciellt jake(max)t.austin. så tkr inte det är så konstigt om jag får säga min mening =) men hon har inte pussat de andra och försökt gömma sig som hon gjort med justin :P puss älskar er

2011-05-09 @ 23:54:37

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: