Category: News! | 2011-05-20 | 15:47:31

Justin's parfym ska heta "Someday"!


Efter tandborstar och andra derivat, Bieber inleder parfymer. Justin's parfym kommer heta
Someday - Detta är helt enkelt Honorine Blanc av Firmenich har kokat ihop en blandning av parfym, som beskriver beredningen av denna doft som "fruktig och gott." 

Under sin myworldtour Justin sa "Låt oss vara ärliga, hur en tjej luktar är verkligen viktigt för en kille! Jag har en så djupt förbindelse med mina fans, så att skapa en parfym som jag gillar personligen är ett annat sätt att komma närmare till min värld. "

En del av vinsten går direkt till föreningen pennor Promise, som bygger skolor och Make-A-Wish, den unge mannen på 17 år tillägger, "Jag skapar inte bara en doft för alla mina fans, jag kan också donera till välgörenhet, vilket är en stor prioritering för mig. Folk ger tillbaka till Brands jag blir verkligen rörd, och vad jag står för och vad jag bryr mig. "

Genom att fortsätta att prata om hans samarbete med Honorine Blanc på Firmenich parfym för kvinnor, Bieber tillade "De lät mig verkligen köra hela projektet, eftersom jag vet känner fans bättre än någon annan - att arbeta med team för att utveckla doft och hjälpa sig själv att flaskan design och förpackning. "

-justinworld



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: