Category: News! | 2011-05-23 | 11:37:31

Justin vinner 6 billiboards awards!


Justin
Bieber och Eminem vann stort Billboard Music Awards som hölls på MGM Grand Garden Arena i Las Vegas. Den tidigare dominerar vinnarlistan med sju berömda inklusive Top New Artist, och den senare tar hem sex gonggonger inklusive Top Artist.

Bieber fick tidigt priser för Top social Artist, Top Streaming Artist, Top pop album och Top Streaming Song, redan innan showen vara han taggad. Han tar senare hem priset Digital Artist for the year, Best New Artist och Fan favorite Award live ceremoni, värd på galan var Ken Jeong den 22 maj.

När han vann Digital Artist Kudo, ville bieber säga några ord till sina fans i Kanada,"Jag vill tacka alla som hjälpt mig att komma ur min hemstad." Den tonåring Idol krediteras dessutom hans mentor Usher för sin explosionsartade framgång.

Vid insamling Top New Artist trofé, sade han, "jag är 17 och jag vill tacka Gud för, du vet, han välsignade mig så mycket. Varje dag är tokig eftersom jag ser så många människor. Det är galet att jag är omgiven av så många fantastiska människor. tillade han, "Jag vill tacka mina fans igen för att vara fantastiska. Och jag vill tacka min mamma. "



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: