Category: Övrigt | 2011-05-23 | 18:00:49

En till bloggare!

Mitt namn är Amanda och jag ska börja att blogga på denna bloggen tillsammans med Lina, Yasmin och Jasmin! Ni undrar nog, hur kommer det sig att denna random tjej ska börja blogga här? Vad det hon om att blogga? osv. Jag älskar Justin och blev jätte glad när min vän Jasmin frågade om jag ville börja blogga här. Jag har en blogg som jag kommer att länka lite längre ner i detta inlägg. Så jag har stor erfarenhet av att blogga, så ni behöver inte oroa er för slarviga inlägg eller små bilder osv :) Och jag älskar att blogga, haha. Så jag kommer att uppdatera mycket :) Bra va? Just det, såhär ser jag ut om ni undrar:
Här hittar ni min blogg. Här kan ni följa mig på twitter!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: