Category: Artiklar/Tidningar | 2011-05-30 | 14:05:00

Cody Simpsons pratar om Justin!

Cody Simpson, en ganska internationell tjejmagnet! Denna 14-åriga stigande popstjärnan har tagit YouTube med storm och är redo att släppa sin efterlängtade debutskiva i september.

"Min debutalbum kommer ut runt september i år, väldigt spännande!," sa Cody "'On My Mind" är en första smak av detta och jag tror det är definitivt den nya mig, den första mig en hel del människor kommer att se. "

Vi frågade Cody vad han tycker om alla Bieber jämförelser medger Cody att han helt förstår.

"Jag förstår varför jag är som jämförs och det är smickrande att han är mycket framgångsrik. Jag tror att vi har vår egen grej på gång och han är mycket positiv till mig och jag är ett stort fan av honom. "

- POPSTOP TV



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: