Category: News! | 2011-03-09 | 15:44:48

Racal Flatts, gillade att arbeta med Justin, är imponerad av Justin




På lördagen,kommer en ny TV-special börja sändas(bara i usa) vid namn vid "Rascal Flatts: Nothing Like This".
Den speciella tv showen kommer innehålla konsert klipp från St Paul, Minnesota, tillsammans med bakom-kulisserna film av bandet och framträdanden av speciella gäster Natasha Bedingfield och Justin Bieber.

Rascal Flatts blev en del av fenomenet som kallas Bieber feber när landsbandet kommit överens om att samarbeta med honom på en version av "That Should Be Me" för Justins nya album, "Never Say Never -. The Remixes" .

"Vi hade skitkul med honom," sa Rooney. "Vi hörde låten, och vi älskade det. Vi tänkte, 'Man, ja, varför inte? "

"Det var verkligen kul. Ungen är något annat. Jag hatar att säga ordet ungen för att han better sig själv som en ung vuxen, inte som de flesta 16-åringar. Men det var riktigt coolt, "sa Rooney under en telefonintervju från Nashville, Tennessee, dagen innan Justin firade sin 17-årsdag.

"Han är en mycket talangfull kille och han har en enorm framtid framför sig om han verkligen vill det. Han behöver bara fortsätta göra bra låtar och bara finslipa sina hantverk. Han har verkligen talang. Jag insåg inte att han spelar så många instrument så bra som han gör. Jag menar, han kan dansa, grabben kan agera, han kan sjunga sjukt bra. Så, allt finns där för honom. Jag är verkligen stolt över honom, jag är det verkligen, och jag är stolt över denna lilla låten vi gjorde tillsammans. Det blev jättebra. "

På lördagens TV-special, kommer Bieber visas musikvideon "That Should Be Me" som aldrig visats förr, liksom i bakom kulisserna-klipp från inspelningen av videon.

"Du vet, du undrar alltid hur det ska bli att jobba med en riktigt ung artist så där ... men han var mycket professionell. Och hans team runt omkring honom är mycket professionell. Jag ser bara bra saker som händer för Justin. Han har bara en sjukt massa fans just nu, helt otroligt vad som händer i sociala nätverk världen med Justin. Han har brutit alla regler och han har sin egen lilla värld på gång. Så det är verkligen coolt att ha tryckt in den och slagit alla olika delars världar samman, sa han säkert. 




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: