Category: My World Tour | 2011-03-06 | 19:58:37

mer bilder från justins konserter i Birmingham 4-5 Mars

Justin Bieber MY WORLD TOUR second show recapJustin Bieber MY WORLD TOUR second show recapJustin Bieber MY WORLD TOUR second show recapJustin Bieber MY WORLD TOUR second show recapJustin Bieber MY WORLD TOUR second show recapJustin Bieber MY WORLD TOUR second show recapJustin Bieber MY WORLD TOUR second show recap


Postat av: Fanny, fannyskakburk

Svar: Är tyvärr fortfarande ganska upptagen, håller på med en designe till vinnaren i min tävling, och eftersom jag ska fixa en till er utanför tävlingen och så så kan det ta några dar, men nästa helg så skulle jag kunna fixa så skicka ett mail med lite info om hur ni vill ha det, vilket färgtema och bilder, så ska jag fixa till helgen!

Kram Fanny, fannyskakburk

2011-03-06 @ 21:11:06
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: