Category: News! | 2011-03-25 | 12:18:32

justin vill vara med på Dancing On Ice!



Justin
Bieber har visat att han är ett stort fan av Dancing On Ice och sa att han skulle älska att vara med i nästa års serie.

Uppenbarligen som aldrig kommer att hända men Bieber sa att han har tittat serien noga och gärna skulle konkurrera om han fick en mycket speciell danspartner.

Ny
! Tidningen quoutes Bieber som att säga, "Nästa gång jag ser David Beckham vill jag säga att om han går med på att göra det gör jag det också. Jag älskar alla typer av skridskoråkning"

På tal om dans show, som har sin stora final nu i helgen avslöjade Justin han var ett fan av före detta soldat Johnson Beharry tills han blev utslagen förra veckan.

"Jag ville verkligen att Johnson skulle vinna. Nu skulle jag välja Laura Hamilton." säger Justin.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: