Category: Var är/Gör Justin? | 2011-03-31 | 13:04:01

Justin är i Danmark nu

Nu är Justin i Danmark. Kenny Hamilton, Justins livvakt twittrade det här:



Och Justins stylist Ryan Good twittrade det här:


och Alfredo Flores twittrade såhär:


Asså jag säger bara lyllo Danmark. Justin ska inte ha sin konsert förs på fredag. Imorgon. Han har hela den här dagen på sig att vara i Danmark. Och dem danska fansen har hela den här dagen på sig för att försöka få en syn av honom.


Postat av: Hanna

Heejsan!



Skulle du vara intreserad av att bjuda in mig till bloggsvar?



Det jag skulle kunna erbjuda som tack är:

1. Du kan få skriva ett inlägg och göra reklam i min blogg.

2. Jag lägger till dig som länk.

3. Jag följer dig via Bloglovin.

2011-03-31 @ 14:17:25
URL: http://justindrewbieberdaily.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: