Category: News! | 2011-03-11 | 16:24:01

Johnny Depp har Bieber Fever

The Tourist premiere in Berlin: Johnny Depp | Now Magazine | Pictures | Celebrity Gossip | Red Carpet

Pirates Of
The Caribbean stjärnan Johnny Depp har fått Bieber Fever.

Skådespelarens barn är stora fans av Justin och nu så har även Johnny fått Bieber Fever.

"Justin Bieber är mycket viktig för dem," sa Johnny.
"De gjorde mig till en Belieber, och jag ska så förbli."

Johnny Depp är pappa till Lily Rose, 11, och John Christopher, 8, med Vanessa Paradis 38,som han har haft ett förhållande med riktigt länge.

Strax efter Johnny bekännelse, träffade Justin Bieber Johnny och avslöjade att känslan är helt ömsesidigt.

"Jag är ett stort fan av dig jag ville komma och stödja er," berättade Justin till Johnny.
"OK, vem är inte en Belieber nu?" sa Johnny. "Är vi inte alla Beliebers?

"Hur ska jag förklara detta för min dotter?"
sa Johnny.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: