Category: Övrigt | 2011-06-21 | 23:10:56

Miley Cyrus dissar Justin: Lätt att se söt ut och sjunga högt


Miley
avslöjade också att hon inte tar tid att memorera hennes linjer och även skämtade om Justins röst - skämtar hon?

Miley Cyrus ska säga som det är om du gillar det eller inte! Den 18-åriga popstjärnan dök upp på Australiens online-TV-show The Dirt och höll ingenting tillbaka när de ombads att minnas om hennes 6 mars SNL personifiering av Justin. På frågan om det var svårt att härma 17-årigingen skrattade hon och svarade:

"Jag hade så kul att göra det (SNL). Justin var så rolig och när jag repeterade var jag ganska nervös, jag trodde inte jag var bra på det men sen när jag fick peruken och kläderna på, var jag som att Justin är enkel! Du har ett lätt jobb, är det lätt att se söt ut med lite hår och ner dragna byxor. "

Men när frågan om Justin skulle göra ett bra jobb att spela henne - före detta Disney-stjärnan såg till att säga att det skulle vara mycket svårare för honom.

"Jag tror inte att han kangöra det. Han skulle behöva arbeta på att få sin röst tillräckligt djup. Det är lätt för mig att få min röst högre. "



Postat av: ciaRA

men jag tro inte att hon menar det för hon låter oseriös och sarkastisk.

2011-06-22 @ 11:00:27
Postat av: sanna

justin är kungen.

om han inte var nog bra osv, varför skulle då två stora stjärnor vilja ha honom?

och varför skulle han isf vara störst i världen typ?

Spelat ingen roll vad andra säger, han regerar.



http://gottagetdown.blogg.se

2011-06-22 @ 21:52:04
URL: http://gottagetdown.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: