Category: Artiklar/Tidningar | 2011-06-01 | 22:29:46

Parfymdramaaa! Kopiera Justin Marc Jacobs?

Beliebers, säg att det är inte så! När jag hörde att Justin skulle komma ut med en doft för kvinnor så blev jag överlycklig, men så fort jag såg den första annonsen och reklamfilm för Someday frågade jag varför den såg så lik Marc Jacobs, Lola, parfym flaska.

Klart jag var inte den enda som gör kopplingen. När Marc ombads av WWD om kopplingen mellan de två liknande parfymflaskorna sa ha, "vadå  stämma dem? Vet du vad? Låt alla andra säga vad de vill. Jag fick Google Alerts om människor sa att det var derivat. Vi gör inte något åt det. "

Postat av: Anonym

haha den såg jag på flygplatsen igår , åkte hem från grekland var därför :)

2011-06-02 @ 10:08:08
Postat av: HANNA

Köpte den igår!

2012-05-12 @ 11:58:29
URL: http://hannastaaaf.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: