Category: Övrigt | 2011-06-20 | 19:21:51

Justin vinner stort på mmva


Justin
var en stor vinnare på 2011 Much Music Video Awards, som ägde rum den 19 juni i Toronto, Kanada, genom att ta hem mest priser.

Justin VANN Ur Fave Artist och internationella Video of the Year.

Under tacktalet säger Justin: "Tack så mycket" sa han. "Jag vill säga att första gången jag fick en utmärkelse var här Much Music Awards, så vill jag säga tack till alla mina fans ... ni är fantastiska, och jag kunde inte göra detta utan er! Jag älskar er alla så mycket! "

Lisa på alla som vann:
Much Music Most-Watched Video: Taio Cruz – “Dynamite”
UR Fave Video: Fefe Dobson – “Stuttering”
UR Fave International Video: Lady GaGa – “Born This Way”
UR Fave Artist: Justin Bieber ft. Usher – “Somebody to Love” (remix)
Video of the Year: Shawn Desman – “Electric/Night Like This”
Post Production of the Year: Danny Fernades ft. Belly – “Automatic”
Cinematographer of the Year: Blake McGrath – “Relax”
Director of the Year: Sean Wainsteim for You Say Party – “Lonely’s Lunch”
Pop Video of the Year: Down With Webster – “Whoa Is Me”

International Video of the Year – Artist: Lady GaGa – “Judas”
International Video of the Year – Group: Far East Movement ft. The Cataracs, Dev – “Like a G6″
International Video of the Year by a Canadian: Drake – “Find Your Love” and

Justin Bieber ft. Usher – “Somebody to Love (Remix)”





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: