Category: News! | 2011-01-12 | 23:23:04

usher: jag kommer alltid finnas där för justin


Usher
har insisterat på att han alltid kommer att stödja Justin Biebers musikkarriär.
som är mentor till den 16-årige sedan han signad vid 13 åldern, Han lovar att stödja stjärnan genom goda och svåra aspekter av musikbranschen.

"Jag kommer att vara där, stödjande av tillväxten, säger han till CNN.

"Jag kommer att vara där för honom hela tiden, stödjande av det hårda tider, jag kommer att vara där, stödjande av de tumultartadesituationer och omständigheter som han kan uppleva i sitt liv.

"De fallgropar of fame kommer i tid. Det bör vara en lång historia, vilket är vad vi hoppas . Vi hoppas livslängdoch det är definitivt ser ut som en massa fans kommer att vilja växa med honom."


Bieber erkände nyligen att han förlitar sig Usher's stöd "hela tiden".


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: