Category: Jelena | 2011-01-06 | 15:47:02

Selena på people choice utan sin purity ring



Igår var selena Gomez på People choice award i en puder rosa klänning.
Selena brukar alltid ha sin purity ring på olika stora evenemang, och people choice är väl stort?
Men igår bar inte Selena någon purity ring. Istället hade hon en stor glittrande ring som ersatte platsen från purity ringen. så hon kasnke inte är oskuld längre ?

Måste bara säga att hennes klänning är riktgit fin håller ni inte med mig om det?



Postat av: Isabelle♥

Hej om du vill at Justin Bieber ska komma till Sverige rösta på den här hemsidan då ;)

http://tweeter.faxo.com/Justin_Bieber_My_World_Tour_2011

2011-01-06 @ 16:14:09
URL: http://swedenflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeej jag håller it med dej klänningen e it fin !! Jag hatar selena!! Men jag får ju tycka vad jag vill!

2011-01-06 @ 20:02:21
Postat av: Anonym

Jag tror verkligen inte att hon har haft sex iallafall inte med justin

2011-01-06 @ 20:39:19

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: