Category: | 2011-01-08 | 17:41:57

Måste bara ta upp några saker

VI bloggar på för fullt, och vi skriver vad vi tror och tycker. För det här är våran blogg. Det är jättebra att ni också skriver vad ni tycker. Men ingen vet säkert vad Justin PRECIS gör.
Så jag måste bara be er att skriva lite schysstare kommentarer? NI skriver som om vi är dumma i huvudet och inte fattar nånting? Plus att mitt inlägg som jag skrev om yatch båten, de va jättemånga som skrev en kommentar som lätt exakt likadan som min, som jag skrev i inlägget? kom igen nu!

Sen så har jag sett att många andra som bloggar om jb. Har tagit våran bild. och då snackar inte ja om vilken bild som helst. Ja snackar om denna bild.



DET ÄR VI SOM HAR FRÅGAT DEN DÄRA FRÅGAN TILL SCOOTER, DET VAR VI SOM VAR ONLINE NÄR HAN VAR ONLINE. DET VAR HAN SOM SVARADE TILL OSS. DET VAR VI SOM KOPIERADE DETTA SÅ ATT NI ALLA SKULLE FÅ SE ATT JUSTIN KOMMER KOMMA TILL SVERIGE!

sorry, om ja låter sur nu. Men jag blir så irriterad att ALLA går emot oss och säger att vi tar massa nyheter från andra bloggar? det är ej sant. ALLA jb bloggar , bloggar om en person. Det är inte fyra personer. Så det är ju klart att nyheterna är samma. Vi alla kollar nog in samma nyhetssidor? Alla kan härmas. Och dessutom måste jag säga att VI har så mycket nu , så vi kollar NÄSTAN ALDRIG in alla andra jb bloggar. Men nu idag , hade jag tid att göra det . Och ser att MÅNGA JB BLOGGAR har tagit exakt det hära, från oss!
Jag tänker inte sätta ut nån blogg, för det är oschysst att göra så. Jag sätter bara en varning. För om folk sätter varningar mot oss så får väll vi göra det tillbaka?

Ni klagar på oss att vi inte skriver vart vi har tagit våra nyheter ifrån och att vi tar nyheter från massa andra jb bloggar. Men ni skriver ju inte ens vart ni tagit detta ifrån. DET HÄR ÄR STORT. För vi kämpade för att komma in på tinychatten som Scooter var på, vi satt och kämpade för VÅRA LÄSARES skull. För att bevisa för alla att Justin kommer komma till Sverige.Vi kämpade med att han skulle se frågan. Vi skrev den tusen gånger om. Och han svarade till slut.

Tycker det är jävligt dålig stil...
sorry , men jag kände bara att få ut allt på en gång!

oj, nu lätt det som om jag är as sur och gick emot alla bloggar haha. Nej nej, jag är jätteglad för dem bloggarna som har skrivit att det är från oss och att det var vi. Det är jag jättetacksam för!! ni är underbara för att ni skrev en länk. Tack så jättemycket! :) er är jag inte sura på . Eller jag är inte sur på någon. Kände bara för att säga det.

Men nu sätter vi PUNKT där.
HOppas alla har haft en bra dag?
NU KÖR VI PÅ MED UPPDATERING ! ;)


PUSS PPÅÅREEEJ! <3

liten het bild på Justin , för att liva upp stämningen!
PLUS JAG TÄNKER INTE SVARA PÅ NÅGRA KOMMENTARER OM DETTA INLÄGG!
För jag har satt punkt och sagt mitt, ni får gärna säga vad ni tycker. Men vi bryr oss inte. Detta är stryket för oss nu. Vi ville bara sätta en varning!




juuste, vi ska bli mera nogranna med om vi tar någon nyhet,bild,video eller nåt liknande från någon JB BLOGG , så ska vi länka! .PUNKT.

Postat av: Anonym

Jag håller med se på alla andra bloggar att dom har tagit den bilden sen har dom inte äns skrivit att det e från er! :0

2011-01-08 @ 19:14:35

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: