Category: News! | 2011-01-21 | 14:27:27

Justins berömda hår !



Justin
Bieber's stylist har avslöjat popstjärnas utgifterna för hårklippning.
Vanessa Pris, uppfinnaren av Bieber's berömda frisyr, medgav att sångaren normalt klipper sig varannan vecka för att bibehålla hans look. Hon berättade till Life & Style magazine: "Jag brukar klippa hans hår varannan vecka när han är på turné."

Som stylist arbetar hon för cirka 750 dollar per klippning och Justin's månatliga kostnader för klippningen blir på $1500.

På frågan om allmänhetens besatthet med Bieber's hår, sa Pris: "Jag har hört vuxna skämta om att de skulle ta hans hår efter att jag klippt det. Jag berättade för dem att de verkligen är läskiga..

"Vi var båda chockade över att människor brydde sig så mycket om någons hår!"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: