Category: News! | 2011-01-12 | 20:29:27

Justin: Love feels good


Justin
är älskad av kvinnor över hela världen tack vare sin fräcka personlighet, snygg stil och sång. Stjärnan sjunger om romantik en hel del, även om han inte säker på om han verkligen förstår kärleken i sin helhet. Justin har varit kopplad till 18-åriga amerikansk skådespelerska och sångerska-Selena Gomez, och säger en sak han är säker på är att falla för en dam känns jättebra.

"Jag är för ung för att veta den verkliga uppfattning om detta, men jag vet att det känns bra att vara kär, säger han till brittiska utgåvan av OK! magazine.

"Det är en bra känsla. Jag är fortfarande i processen att lära inte bara om kärlek utan om allt i livet - ingen brådska,du vet ".

Den romantiska stjärnan medger att han är någon auktoritet på relationer, på grund av hans unga ålder. Anser dock Justin sin ungdom kan faktiskt vara användbart eftersom det betyder att han förstår de känslor hans fans upplever.

"Jag är ingen expert eller nåt sånt, men jag sjunger vad jag känner och jag antar att de flesta tonåringar kan relatera till min musik", tillade han.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: