Category: News! | 2011-01-13 | 17:51:38

Justin CSI



Justin
Bieber gör så att hans fans håller sig kvar på CSI. För han ska även göra ett till gästspel där. Som håller på att spelas in (som vi skrev här om dagen). Den senaste nyheten: Biebs äter rött godis (kommer inte ihåg vad dem dära heter :s) under sin stopp vid apparaten!

Här är en liten del av förra avsnitten, när Justin var med. Det kommer vara en fortsättning på den delen.





- Jag tror att detta avsnitt som kommer komma. Jag tror att det kommer vara bättre än den första. För nu har Justin blåmärke och grejer. Så nu tror jag att Justin är med mera i TV-rutan. Jag är så gryymt taggad!!! Längtar tills den kommre släppas i Sverige. (Vi kommer ut med mer information om när det avsnittet kommer släppas i Sverige)



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: