Category: Jelena | 2011-01-10 | 23:29:01

Justin Bieber vägrar tala om Selena Gomez i ny intervju! Varför?



Justin
Bieber, gillar inte att prata om hans kärleksliv - och han är inte rädd att folket ska få reda på att han inte gillar att prata om det!

6 januari hade den Brittiska tidningen Heat en med Biebs. När dem frågade om han har en flickvän, så svara han.

"
Jag tror att frågan har ställts för många gånger, sade han. "Jag kommer inte att kunna ha ett personligt liv om jag hela tiden ska svara på den frågan.(Bra svar) Så jag tänker inte besvara denna fråga någonsin igen. "

Senare i intervjunen så kom reportern in på kärlekslivet igen, och frågade om, 18-åriga Selena Gomez. "Har du många äldre kvinnor som kastar sig på dig?"

Justin stannade till lite och svarade: "Kan vi inte prata om mina böcker och min film och sånt?"

Han sa snabbt efter: "Detta ska vara om det och musiken, inte om flickor."

-
Man förstår verkligen, att det är ju jobbigt att dem ska lägga in sig i hans privatliv. Han får liksom aldrig ha sitt privatliv för sig själv. Och hans privatliv just nu är hans kärleksliv. Så förstår han till 100%. Men det har ändå kommit ut massa bilder på Selena och Justin, när dem pussas. Varför inte bara erkänna? Det måste ju ligga nåt bakom det, att han inte vill erkänna? Kanske att det inte kommer vara ett förhållande om två-tre månader?



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: