Category: | 2011-01-07 | 23:33:11

DJ Pauly D säger att han är ett fan av Justin Bieber



Jersey Shore stjärnan Pauly D är inte rädd för att erkänna sin kärlek till Justin Bieber.
New York Magazine bad DJ nämna något han gillar som kan överraska människor och det var då han bekände sin beundran för den 16-åriga Justin Bieber.

"Jag är ett stort Justin Bieber fan, sade han. "Jag är en Belieber."

Inte bara han fick kärlek till Biebs, men han spelar sin musik hela tiden medan deejaying!

"Ibland så spelar jag hans låtar på mixbordet," erkände Pauly. "Om jag gör en Sweet Sixteen, så blir jag galen och spelar alla hans låtar. Ibland så spelar jag låtarna och kollar bak på min besättning. De vet att jag gillar honom. Jag var faktiskt honom på Halloween. Jag lade allt mitt hår ner i på pannen ochtog det åt sidan hela tiden."

Jersey Shore de är en show på MTV , dem festar typ hela tiden. Lite som Kungarna av Tylösand typ.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: