Category: | 2011-01-07 | 02:51:53

Dagens Fråga

Varför kollar du in våran blogg?
Bra uppdatering? Bra inlägg? Intressant?
Vi vill höra era åsikter varför ni kollar in våran blogg ;)

Vi uppskattar det så klart jättemycket. Det är ju ni som gör så att vi fortsätter att blogga! Glöm aldrig det.
Postat av: debbie

jag läser er blogg därför att ni är så flitiga med att uppdatera, blir riktigt imponerad eftersom ni skriver runt 10 inlägg per dag :D sen tycker jag era visste du att-listor om Justin är väldigt bra & sammanfattande om honom. Men det skulle vara roligare om ni gjorde bloggen mer er "egen", och att ni inte skriver om exakt samma grejor som den största JB-bloggen :)

2011-01-07 @ 20:45:39
URL: http://debbieelin.devote.se
Postat av: Sofia

Vill veta ALLT om Justin :) <3

Postat av: debbie

Svar: OK men förstår att det inte är lätt när det finns så många bloggar om honom + hitta unika nyheter då som inga andra kommer skriva om då man oftast har samma källor (har själv skrivit för en JB-blogg tidigare ;) Och ja, ni är snabbare än andra bloggar :D ni sticker ut med att ni uppdaterar väldigt ofta (som jag skrev tidigare) Vad kul att Ni gillar min blogg! :D

2011-01-08 @ 00:32:09
URL: http://debbieelin.devote.se
Postat av: debbie

va bra att vi är överrens :) kom på en till sak som jag gillar med bloggen: när ni postar gamla videos, bilder & nyheter och inte bara sprillans nya saker. Vissa kommer man ihåg när ni gör era "favoriter i repris" Kanske ni kan kalla de inläggen för det, ett förslag ;)

2011-01-08 @ 01:29:28
URL: http://debbieelin.devote.se
Postat av: Anonym

bra update o bra inllägg (:

2011-01-08 @ 10:23:36
Postat av: Anonym

jag gillar att ni skriber " visste ni att " kan inte ni göra en ny snart :D:D<3

2011-01-08 @ 14:04:48
Postat av: Bella

Jag äääälskar Justin Bieber, och jag vill veta allt om honnom!!... ;)

2011-01-08 @ 15:29:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: