Category: Covers | 2011-02-19 | 12:23:52

Video från NBA Celeb basket matchen igår 18 februari

Magic Johnson, Justin Bieber

Justin värmer upp


En liten snutt av matchen



En närtitt på när Justin satte sin trea:



Justin går in i domaren


Justin vann MVP:



om du vill läsa om matchen tryck HÄR!

För dig som undrar, så gjorde Justin 8 poäng, alltså gjorde han fyra mål.


Postat av: Michael Jackson [fanblogg]

Sv: Ja :( ang. ryktena vet jag faktiskt inte, har inte tänkt på det så mycket senaste tiden men skulle du frågat mig för ett år sedan så skulle jag säga 50%, alltså att jag inte visste riktigt vad jag tror men det skulle vara fullt möjligt att han fortfarande levde. Nu vet jag inte riktigt, men det skulle vara väldigt svårt att fake allting, men samtidigt finns det väldigt mycket konstiga saker, som skulle kunna tyda på att han fortfarande lever. t.e.x när Jermaine sa fel i Radion, så jag vet inte riktigt :/.

2011-02-19 @ 12:50:40
URL: http://www.mjsweden.tk
Postat av: beatrice

jag glömde bort att kolla på grammy awards reprisen :(((((( vet ni om de går att kolla någonstans på nätet snälllaa svara:(((

2011-02-19 @ 13:09:08

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: